FantasyRPG
Regulamin
Rozrywka
Różne
Informacje na temat RPG
Świat RPG
Największy kontynent całego świata. Jest doprawdy przeogromny, nie do opisania słowami jest jego wielkość. Cóż, zaobserwować to można na mapie świata. Rośnie na nim wiele lasów - tych wielkich, ale też tych mniejszych, acz dużych. Jego południowa część słynie raczej z mroźnych klimatów, coraz zimniejszych idąc w dół. Wschód jest w temperaturze można powiedzieć neutralny, zachód bardzo podobnie. Środek jest najcieplejszy, a północ - bardzo podobna. Zamieszkują ten kontynent rzecz jasna wszystkie rasy tego świata. Na zachodzie, od części północnej kontynentu ciągnie się najdłuższy szlak górski świata, zwany Sarivus. Wszystkie góry mają swoje osobne nazwy i dokładnie już zmierzone wysokości. Szlak ciągnie się aż przez połowę kontynentu, wzdłuż granicy z morzem. Prócz gór i lasów, jest również wiele terenów porośniętych jedynie trawą. Większość z nich jest zamieszkana. Budowane są tam wioski, ale nie tylko one są zamieszkiwane. Przykładowo, Elfy prócz zamieszkiwania wiosek, zamieszkują jaskinie, a nie tylko one, bo i Nocne Elfy na przykład - lasy. Co zaś najważniejszym, na kontynencie znajdują się trzy stolice konkretnych ras. Jedna, zwana Ton'arr, to stolica Trolli. Jest naprawdę ogromna. Budowana w stylu charakterystycznym dla Trolli, rzecz jasna. Drugą jest Avalon - stolica ludzi, położona nad morzem, dzięki czemu urozmaicona jest jeszcze o niemały port, z którego wypływa wiele statków na różne kontynenty. Trzecia, zwana jest Kerrag - stolica Taurenów. Położona na terenie porośniętym zielenią. Obserwator jednak nie dopatrzy się lasów, gdyż wkoło stolicy jest tylko i wyłącznie łąka, trawa, i ciągnie się tak dosyć długo. Oczywiście, pojedyncze drzewa występują.
Wysp, należących do kontynentu Morii jest wiele. Znajduje się ich po kilka albo jednej na północ od kontynentu, chyba że uznać to za północny wschód, na północny zachód, na wschód, południowy zachód bądź po prostu - zachód, jak i na samym południu. Zamieszkują je różne rasy, przybywają tam podróżnicy, rzecz jasna.
Kontynent Mantoria jest spowity wieczną zimą. Zamieszkują go głównie Krasnoludy wraz z Gnomami. Znajduje się na nim też wielka stolica obu ras - Innrador. Wiele jest tutaj gór i wzgórz, ale też nizin. Sama stolica jest położona na jednej z nich - jednej z najwyższych i najszerszych gór kontynentu. Wokoło kontynentu, na granicy z morzem, ciągną się góry. Są między nimi przerwy, oczywiście. To jednak nie pozwala dostanie się na kontynent z jakiej bądź strony. Poza tym wiele tu jest pobocznych miast i wiosek, w których we wszystkich przypadkach, bez wyjątku przeważają Krasnoludy czy Gnomy, albo w wielu przypadkach obie te rasy.
Kath'ogg, jak można zaobserwować na mapie, kontynent położony pomiędzy Ansenter a Morii. Co najważniejsze, znajduje się tu stolica Orków - Norgoroth. Wokół miasta ziemia wygląda, jakby była wysuszona. Na zachód od Norgoroth rozciąga się nawet przeogromny kanion. Tereny wysuszone ciągną się tak bardzo, bardzo wiele kilometrów, ale po jakimś czasie zaczyna się widzieć wyrastające rośliny. Najpierw nieliczne, potem coraz gęstsze i gęstsze, aż wkracza się na tereny zalesione, porośnięte trawą i innymi roślinami. Kontynent również nie jest wyzbyty terenów górzystych - są tutaj dwa pasma górskie. Bardzo podobnie jest z wysokością do tych na Morii, a jeśli chodzi o długość - złączone, byłyby najdłuższym pasmem górskim świata, ale takie nie są. Bez tego, są na trzecim w długości miejscu.
Są to wyłącznie trzy wyspy - dwie największe oraz jedna, wydająca się na mapie świata na malutką. Ale wiadomo, mapa świata jest mapą świata - wszystko musi być bardzo pomniejszone, niż jest w rzeczywistości. Wyspy są bardzo, ale to bardzo od siebie oddalone, co można również zaobserwować na mapie.
Jeden z trzech największych kontynentów świata, kontynent Ansenter. W jednym z największych lasów tego kontynentu, z ogromnymi drzewami i jakże wysokimi, swoją stolicę mają Nocne Elfy - a zwie się ona Enrasiel. Dzięki grubości pni drzew, domy budowane są w ich wnętrzu. Są domy piętrowe, ale nie tylko. Pośród domów płynie rzeka, która okrąża wiele budynków-drzew, przez którą prowadzi wiele mostów. Jest tam doprawdy cudownie. Gdzie indziej znajduje się stolica Elfów, która wzniosła się na ogromnej polanie również jednego z tych największych lasów Ansenteru. Zwie się ona Amedriell. Na kontynencie znajduje się drugie, co do długości, pasmo górskie, jednakże pierwsze co do wysokości gór.
Wyspy Ansenter'u to dwie naprawdę duże w rozmiarach wyspy, oddalone od siebie ogromny dystans, co widoczne jest na mapie świata. Zamieszkuje je wiele ras. W dużej ilości wiosek, znajdujących się na nich, przeważają Elfy i Nocne Elfy. Są inne rasy, w znacznej, acz mniejszej ilości, niż przedstawiciele dwóch wcześniej wymienionych.
Przeogromny kontynent-pustynia. Jest na nim, jak na pustyniach bywa, okropnie gorąco, że aż nie do zniesienia dla tych, którzy nie są dostosowani do takiej temperatury. Słońca nigdy nie przykrywają tu chmury, panuje wieczne gorąco. W nocy jedynie temperatura zniża się, ale tak wysoka jest w dzień, że mimo spadku w nocy również jest okropnie. Jeżeli komuś się poszczęści, może znaleźć oazę. Oazy rozsypane są po całym kontynencie, te większe jak i te mniejsze. Na całej powierzchni pustyni niewykluczone spotkanie wielkich skorpionów, które nie są zbyt przyjazne. Lepiej przed nimi uciekać, bądź też walczyć, jeśli kto umie i czuje się na siłach, by pokonać takie stwory. Na całym kontynencie znajduje się wielka stolica Goblinów. Otoczona wysokim murem z kamienia, który jest też pokryty tynkiem koloru piaskowego. Budowle w środku są takie, jakie zazwyczaj Gobliny budują - zaokrąglone po bokach i z wierzchu, również pokryte tynkiem. (Wioska na podst. Gadgetzan z World of Warcraft)
Pustynne wyspy Valnorrii położone są bardzo wiele mil morskich od ogromnego kontynentu zwanego Valnorrią. Z powodu tego, że są tak podobne do Valnorri, bo są wyspami pustynnymi, nazwane są również jej imieniem. Oazy rzecz jasna również na nich występują, jest to doprawdy ukojenie dla zmęczonych podróżnych. Tak samo jak na kontynencie Valnorria, jest okropnie gorąco, w nocy jak i w dzień, słońce nigdy nie zostaje zakryte. Są tam dwie osady kilka kilometerów od siebie, zamieszkane przez Gobliny i Gnomy, otoczona wysokim, kamiennym murem. Obie są położone blisko morza. Tak samo jak na większym kontynencie - pustyni można tu się natknąć na wielkie skorpiony.
Kontynent ten nie jest o wiele większy od Valorii, która jest położona nie daleko niego. Na ogół na tym kontynęcie jest gorąco latem a zimno zimą. Jest na niej dużo lasów liściastych, na jej południowym wybrzeżu mieści się las deszczowy, w którym temperatura jest prawie taka sama jak w noc na pustyni. Głównie na tym kontynęcie zamieszkują krasnoludy i ludzie.